HELP GESTOLEN LIGFIETSEN TERUGVINDEN

Beste mensen,

Dit bericht heb ik een maandje geleden op de nieuwsgroep Fiets gezet. Ook
heb ik een afschrift gestuurd naar nvhpv at fatima.dds.nl gestuurd. Van
Mari=EBlle Bakker kreeg ik het advies om het ook aan dit adres te sturen en
jullie te verzoeken het op te nemen in het HPV nieuws. Hierbij doe ik dit.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!!

Coen Bosselaar.

HELP

Twee peperdure ligfietsen, gezamenlijke waarde bijna 10.000 gulden, van twee
Duitse vrienden van mij (die ook Nederlands spreken) zijn gestolen uit een
hotel in Dordrecht, tijdens hun fietsvakantie.

De fietsen zijn zo bijzonder dat ze moeilijk verkoopbaar zullen zijn. Zij
vragen jullie hulp om ze weer op te sporen. GEEF DIT BERICHT DUS DOOR aan
jou bekende ligfietshandelaren en anderen die op een of andere manier kans
lopen om de betreffende fietsen ergens tegen het lijf te lopen.

Signalement:

1. trice (driewieler met twee wielen voor), kleur: rood, stoeltje zwart.,
achterwiel 28 inch, voorwielen 20 inch
2. streetmachine, (tweewieler, kort, volorwielaandrijving) kleur: zwart.
achterwiel 28 inch, voorwiel 20 inch

beide fietsen kompleet uitgerust voor fietsvakantie.

Als je iets te weten komt, kun je je informatie kwijt bij:
ull at nautilus.gmd.de
coenboss at knoware.nl
Fietsersbond enfb, 0348-423119