alleweder stallen

Ik heb plannen om een alleweder aan te gaan schaffen,
maar ik zit nog met het probleem waar ik hem s'nachts kwijt kan.
Mijn 2mx2m schuurtje is met 4 fietsen, twee fietskarren, grasmaaier,
droogmolen, kinderspeelhoed, chemobox en nog meer troep vol.
Mijn tuin'tje is te klein op een extra schuur neer te zetten,
of de bestaande schuur te vergroten.

Heeft iemand hier ervaring mee, of goeie tips, kan ik iets met
een kist, of een dekzeil en wat doe ik dan aan de diefstalgevoeligheid?

vr. gr. Gerrit.