Re: Roelandt?

Maarten,

>De eerste ligfiets waar ik ooit op fietste was er een van het merk Roelandt (of
>iets wat daarop lijkt). Bestaat dat merk nog en befietst iemand hier die?

De fiets wordt niet meer gemaakt. Ik heb thuis nog een artikeltje over de
maker van deze fiets. Als je me je adres geeft stuur ik wel een kopietje
(als ik het kan vinden :<) ).

Zelf kocht ik enkele jaren geleden een Roulandt voor 175 piek. Hij zag er
dan ook niet uit. Na een grondige opknapbeurt ben ik er op gaan fietsen. Ik
had toen al een Flevo en vond de houding, snelheid en het comfort niet
prettig. Bovendien ziet de Roulandt er met berijder erg dom uit, zeker met
mij erop (leg uit zoals je het wilt). Toen maar weer verkocht voor meer dan
het dubbele (had ik toch nog 1 goede herinnering aan de fiets.)

Er rijdt in Oirschot (waar ik woon) nog iemand op, maar door mijn oneindige
verlegenheid (of is het complete desinteresse) heb ik hem nog niet gesproken ...

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)