Re: Liberacer, Liberator

>In een exemplaar van de HPV-nieuws zag ik een advertentie van het bedrijf
>A.C.E. uit Winterswijk, waar de hele Flevo-lijn op de foto stond.

>Naast de zo bekende Flevootjes stonden er twee (voor mij onbekende) fietsen
>in. T.w.: de Liberacer en de Liberator....

>Zijn dit ook Flevo-fietsjes of niet. Wie helpt me aan meer informatie???
Nee de Liberacer en de Liberator zijn geen fietsen van flevobike.
A.C.E. (Advanced Cycle Engeneering) is een Flevobike dealer, die tevens
zelf een paar modellen in prudctie heeft.
Het zijn beide voorwiel aangedreven en voorwiel bestuurde fietsen, met
achterveering.

Voor meer informatie: A.C.E. Tel: 0543-530905 (zaterdagen 9.00-17.00)
Zie ook artikel "PUMA" HPV Nieuws nr.3 Pagina 16.
Een nieuwe fiets van A.C.E. met dezelfde aandrijving maar dan met voor- en
achterwiel-vering.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten