Re: Flevobike: Harley onder de ligfietsen???

>Aan elke fiets zitten voor- en na-delen, zo ook aan de Flevobike.
Daarom zou je eigenlijk geen auto moeten rijden en het geld dat je daarmee
uitspaart moeten besteden aan fietsen die voor andere doeleinden beter zijn.
Auto = f 500 per maand = f 6000 per jaar is 6 redelijke of 3 hele goede
fietsen in 1 jaar.

>Ik denk dan eerder aan "Flevobike --- BMW"...
Een BMW is net als andere auto's niets meer dan een gemotoriseerde rolstoel :<)

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)