Antw: Re: NLHPV Digest V01 #74

Beste mailers,
Heel leuk zo'n mailtje van onbekende bestemming. Nog leuker als je totaal geen
idee hebt waar het over gaat, na enig gepuzzel vat ik em dan toch: ligfietsen.
Helaas ben ik niet de ligfietsen-expert TWIGT die jullie zoeken. Ik ken zelfs
niemand in mijn familiekring die hier iets mee van doende heeft, maar een echt
familiemens ben ik nooit geweest, dus wie weet beledig ik nu toch een verre
neef of zo.
Anyway, sorry maar helaas: ik kan jullie niet helpen.
Succes met de speurtocht naar die andere twigt.

joke twigt