Re: Flevobike, Re: NLHPV Digest V01 #55

Andre Vrielink schreef:

>De overkapping waar Ymte wedstrijden mee rijd, is niet in ons leverings
>programma opgenomen. Mocht je echt interesse in deze overkapping hebben dan
>kun je het beste even tel. kontact met ons opnemen.

Inderdaad zou een overkapping de Basic een stukje meerwaarde geven. Voor
woon-werkverkeer betekent dit lekker lang doorfietsen in herfst en winter.
Een tweede 365-dagen fiets prijs???

Is deze overkapping makkelijk te plaatsen en makkelijk zelf om(aan) te doen???

P.s. ooit zag ik een Flevo T-shirt...zijn deze nog leverbaar???

Groeten
Jan Wolsheimer
Some days....life's a mess.....

Mail: wolly at pi.net