Re: Re: Flevobike E-mail adres

>2.      Ook hebben we een nieuwe Trikebak ontwikkeld.
>        Deze is met zijn 100 liter bagageruimte veel groter dan de vorige
>        en veel mooier is hij zeker ook.

Kun je de oude trikebak zo vervangen door de nieuwe? En wat betaal ik daar
dan voor?

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o