Re: ik ga een Flevobike aanschaffen..

At 00:02 11-07-96 +0200, you wrote:

>PS. trouwens, is een helm echt nodig (op overzichtelijke B-weggetjes in
>N-frankrijk)? Dat is de standaard reactie van *iedereen* die ik vertel dat
>ik een ligfiets heb aangeschaft: "Ga je ook een helm kopen?"

Mijn ervaringen met onderuitgaan op een ligfiets zijn:
- je gaat wel eens onderuit. (Flevobike wil wel eens slippen in de bocht)
- je gaat nooit lelijk onderuit. Je zit gewoon ineens beduusd op de grond.
Je hebt misschien met je kont een metertje of wat over de beijzelde straat
gegleden, maar het hoofd komt volgens mij zelden in gevaar.

Groeten,
Arjen Haayman

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o