Re: Flevobike: Harley onder de ligfietsen???

At 17:24 14-07-96 +0200, you wrote:
>Hallo Flevobikers,
>

>Effe een vraagje: Als je met een hoge snelheid over een hobbel gaat en je
>voeten vliegen van de pedalen, dan ben je dus volkomen stuurloos; je kunt
>niet meer corrigeren door te trappen, maar ook niet meer door te sturen,
>want het stuur zit er meer voor de sier.....

Ik heb dit probleem (vrijwel) nooit omdat ik met toeclips m'n voeten aan de
trappers verankerd heb. Binnenkort zelfs met SPD pedalen. Kun je wellicht
ook overwegen.

Groeten,
Arjen Haayman
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o