Re: NLHPV Digest V01 #61

Wie heeft er een goed adres in de buurt van Amsterdam, waar ik zo af en =

toe tussendoor een ligfiets voor een, twee uurtjes kan uitproberen. Ik =

ben me aan het ori=EBnteren, heb al een proefdag bij Twigt in Bergen =

achter de rug, maar dat vond ik onvoldoende om op grond daarvan een =

beslissing te nemen. Ik zou het prettig vinden als er veel verschillende =

types beschikbaar zijn voor een proefritje. Ik had tot voor kort een =

ligfietsenwinkel heel dicht bij mij in de buurt (van Swindenstraat, =

Amsterdam) maar wat daarmee is gebeurd weet ik niet. Bedankt voor je =

reactie...
Paul Meijer