Re: Vette ketting. Kast oid?

Wilbert,

>Deze jongen is vanaf vrijdag de trotse bezitter van een Flevobike. De
>eerste rondjes al gemaakt. Is wel behoorlijk wennen, moet ik zeggen.
>Nou loop ik direct al (letterlijk) tegen iets aan. De ketting is
>nogal vet en de laag op mijn broek wordt hoe langer hoe dikker ;-).

Niet de charmantste oplossing, wel functioneel is de broekklem of de broek
in de sok. Bij de sporthandel hebben ze ook sokophouders, dit zijn bandjes
met klittenband die je om je broekspijpen kunt doen.

Ik fiets zelf zoveel mogelijk met een lycra fietsbroek. Een 'losse' broek
schuift zo irritant over je been.

Blijf trots!

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)