Re: Vette ketting. Kast oid?

 Deze jongen is vanaf vrijdag de trotse bezitter van een Flevobike. De
> eerste rondjes al gemaakt. Is wel behoorlijk wennen, moet ik zeggen.
> Nou loop ik direct al (letterlijk) tegen iets aan. De ketting is
> nogal vet en de laag op mijn broek wordt hoe langer hoe dikker ;-).
> Hebben meer mensen daar last van en beter... wie heeft een oplossing?
> Is er zoiets als een kettingkast of een geleider waar je de ketting
> doorheen kunt halen?

In het begin had ik hier ook veel last van en voor mijn tandwiel is dus
geen geleider o.i.d te krijgen.Ik gebruikte gewoon een broekclip en dat
werkt prima.Nu na een kleine 3 maanden heb ik geen last meer van vet aan
m'n broek ,volgens mij hou je een vette broek tot je echt goed met de Bike
overweg kan (losse handen !) en dan heb je er totaal geen last meer van.Op
het moment dat je met losse handen kunt fietsen wordt  het fietsen op de
Bike echt leuk,je beheerst 'm dan echt.
Tot nu toe heb ik nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf van m'n Bike
en ik wil 'm ook voor geen goud meer kwijt,ik hoop dat het jou ook zo goed
zal bevallen.
Groetjes,
              Marcelia

Marcelia Noort
marcelia at worldonline.nl

"May we all have our hopes,our will to try,If we don't we may as well lay
down and die."