Re: NLHPV Digest V01 #65

>Dag HPV-ers,
>
>Deze jongen is vanaf vrijdag de trotse bezitter van een Flevobike. De
>eerste rondjes al gemaakt. Is wel behoorlijk wennen, moet ik zeggen.
>Nou loop ik direct al (letterlijk) tegen iets aan. De ketting is
>nogal vet en de laag op mijn broek wordt hoe langer hoe dikker ;-).
>Hebben meer mensen daar last van en beter... wie heeft een oplossing?
>Is er zoiets als een kettingkast of een geleider waar je de ketting
>doorheen kunt halen?
>
>Alvast bedankt voor jullie reactie!

We hebben tegenwoordig kunsstof kettingranden voor het 65 tands kettingblad.
Dit zijn twee kunststof randen die aan elke kant van het blad worden
gemonteerd. deze randen zorgen ervoor dat de ketting er niet meer af kan
lopen en dat je de kleding wat schoner houd.
Dat je broek nogal vet wordt van de ketting, is vooral in het begin een
probleem omdat je dan nogal met de benen heen en weer beweegt.
Dit zal waneer je de Flevobike wat beter leert beheersen minder erg worden.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten