Sinner

Hallo,

Volgens de Encyclopedia heet de Sinner zo omdat de ontwerper met een vroeg
prototype werd aangehouden. Het elektrische motortje, dat hij erop gemonteerd
had, bleek niet in overeenstemming met de Nederlandse regelgeving op dat
gebied. Een overtreding, en dus was hij een 'sinner'. Ik vraag me af hoe veel
puriteinse Amerikanen zo'n fiets om de naam niet zouden kopen :)

Wouter