Re: Vette ketting. Kast oid?

Erno vraagt zich af
wie weet helpt dat; afkomstig uit het oerdegelijke Groningse vallen
er vele mogelijke gevolgtrekkingen te maken over de naam; maar dat
het zonde is, gelijk veel andere zaken in de ogen der Grunningers,
daar kan ik me iets bij voorstellen............

Nog meer verklaringen?

_\        )   >>The real one looks better <<
\-\__mmmmnonI >>and faster...<<
^^^^^     ( O  xx Herman M. Kostelijk           xx
  O            xx at 21:40  on 10-08-96   xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx