WeCo??

Enige tijd geleden heb ik contact gehad met Marielle Bakker van de
Wedstrijdcommissie van de NVHPV. Het lukte haar niet om lid te worden van
deze mailinglist. Jammer, want bijdragen uit die hoek zijn natuurlijk zeer
welkom. Heeft iemand haar e-mail adres nog ergens, ik ben het zelf kwijt.
Misschien kan onze listservermanager-sort-of-person haar lid maken
(uiteraard na overleg met Marielle zelf).

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)