Re: Nieuwe CC ..

>Hoewel ik voorlopig blijf zweren bij Flevobike (wat leuk om weer eens op de
>kleine bike wat acrobatische toertjes uit te halen) was ik zeer gecharmeerd
>van de nieuwe CC: de Condor. Een knalgeel frame, mooi design, de beste
>vering die ik ooit gevoeld heb (met name bij de verkeersdrempels geen centje
>pijn),
Heb je de nieuwe Amigo met Basic zitting al eens geprobeerd???

>een echt liggende houding en onderstuur, kortom een ligfiets zoals
>een ligfiets moet zijn.
Dit ligt er maar net aan waar je de fiets voor gebruikt, ik beheers al onze
fietsen perfect maar als ik hier in het dorp fiets dan neem ik de basic
mee.

>De Flevobike basic oftwel Batavus Relaxx daarentegen viel me zwaar tegen. Je
>zit rechtop met een stuur voor je, niks voor mij.
De Basic heeft sinds kort een kleine aanpassing ondergaan, bij het nieuwe
model kan de hoek van het stoeltje ingesteld worden. hiermee kun je hem
meer dan 45 graden achterover leggen.
De stoel van de Relaxx zit rechterop dan die van de Basic met vaste stoel.
(oude uitvoering)
Waarschijnlijk krijgt de Relaxx volgend jaar ook een instelbare stoel.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten