NO SUBJECT

            Eindelijk is het mij gelukt mij aan te melden bij de
            mailinglist van de Liggende Hollanders.

            Als introductie eerst wat gegevens:

            Ik ben Joost Mutsaers, woon in Goirle en ik heb twee jaar
            geleden een Flevobike gebouwd. Ik kon niet wachten op een
            levertijd van 3 maanden van de Alleweder, dus werd het een
            Flevobike. Alles verliep vlekkeloos, het bouwen was goed te
            doen. Na een weekje oefenen kon ik er al aardig mee rijden. Om
            toch in een Alleweder te rijden, heb ik het bedrijf waar ik
            werkzaam ben, zo gek gekregen om er eentje aan te schaffen,
            om het woon/werk verkeer op de fiets te stimuleren. Dit sloeg
            in als een bom. Het nieuwtje is er al weer aardig af, begin
            vorig jaar ging de eerste op pad. Iedereen kon zich
            inschrijven om er een weekje mee te rijden. Het idee heb ik
            toen opgedaan, uit een circulaire van de Alu-branche.
            Verschillende collega's uit de US hebben er ook een ritje in
            gemaakt, bij gelegenheid van een bezoek aan NL.

            Ik was zo enthousiast, dat ik dus toch besloot om een
            Alleweder voor me zelf aan te schaffen. Stom dus.....Dit
            prachtige bouwpakket ligt dus nu nog op zolder, simpelweg
            omdat ik de Alleweder van het bedrijf kan gebruiken. Bij deze
            dus, als er iemand nog een ongebruikte Alleweder zoekt, neem
            dan contact met mij op. Het is in feite een Alleweder die niet
            op de weg rijd. Het is een model van eind 1994. Weinig in
            veranderd. Ik kan hem ook rijklaar leveren.

            Telefoon werk: 0162-587605