Re: "Nationale ligfietsdag"?

Bart Dirkson schreef:
#wijkstra at fwi.uva.nl wrote:
#> Sla ik vanochtend de krant open, valt mij oog op een klein berichtje
#> in de marge, gekopt "Ligfietsdag". Wat blijkt? Volgens dat berichtje
#> is er zondag a.s. (18 aug.) een "nationale ligfietsdag" op de
#> wielerbaan van Alkmaar, aanvang 13:00 uur. Weet iemand hier meer van?
#> In de agenda van de NVHPV kan ik niets hierover vinden...
#Jaja, in het laatste nummer van HPV Nieuws staat het in de agenda.
#Echter niet onder de titel
#Nationale Ligfietsdag maar als Wedstrijd met vermogensmeting.

Je hebt helemaal gelijk, ik ben toe aan een nieuwe bril...

#voor meer informatie: Bert Hoge, tel 0572-392990

Nou, dat viel wel tegen. Bert Hoge wist niets meer te vertellen dan er
al in het NVHPV-nieuws stond.

#Aanvang 11 uur, wielerbaan Alkmaar

Alleen dat klopte dus niet. Volgens Bert Hoge was het 12:00 uur.
Iemand anders had weer gehoord dat het 11:30 moest zijn.

Gaat dat altijd zo rommelig met die aanvangstijden bij de NVHPV?

#I'll be there on my Red Racer.

Ik was er ook (met nog 5 man publiek mee, allemaal zeer enthousiast).
Niet meegedaan wegens gebrek aan ervaring/uitrusting/fiets.
Vraagje: welke was jouw Red Racer? Er reed nog meer roods mee...

Wat me enigszins tegenviel was het feit dat je, wilde je buiten
bij de ingang een proefritje maken (bij Twigt) je f5,- moest
betalen. Aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen, maar in het
verleden heb ik altijd voor niks kunnen proefrijden. Enfin, het
publiek dat ik mee had heeft bij mij thuis proefgereden. En allemaal
vonden ze de eerste meters wiebelig (zoeken naar evenwicht, stuur
krampachtig vasthoudend) maar waren daarna zeer positief.

Marcel.

 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at fwi.uva.nl
-