Re: 3wielerverhuur

> Vraag 1: waar kan ik een Alleweder, Jouta of ander trike huren?

De Liggende Hollander heeft een Sinner Comfort.

Dit brengt mij op een gerelateerde vraag. Ongeveer een jaar geleden
heb ik op een open dag van de Ligende Hollander even op een CC Rider
gezeten. Reed erg goed, en je kon lekker hard door de bocht :-)
Op een open dag een maand geleden (of zo iets) hadden ze die
niet meer, en vertelde Frank dat CC zich nu op frame-bouw toegelegd zou
hebben. En nu de vraag:
Waar zou een CC Rider te huur kunnen zijn? (liefst omgeving Enschede)
En is zo'n ding evt nog leverbaar?

Groetjes,
Axel.
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group