Re: 3wielerverhuur

>Nu ik in mijn directe omgeving mensen met het ligfietsvirus
>heb besmet, is het idee geboren een dagje met z'n allen
>naar Bergen a/Zee, Haarlem of Dronten (?) te tijgen en
>diverse fietsen te huren. Op zich geen probleem, ware het niet
>dat mijn vriendin nog altijd de voorkeur geeft aan een trike
>in plaats van een tweewieler. En voor zover ik weet worden
>er eigenlijk alleen tweewielers verhuurd (okee, FlevoTrike
>bij b.v. Twigt, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is).
>
>Vraag 1: waar kan ik een Alleweder, Jouta of ander trike huren?
Antwoord: Bij Twigt ligfietsen. De Alleweder kost hier 60,- gulden per dag
of 40,- per halve dag. Daarbij wil ik nog opmerken dat als je vriendin
alleen maar bang is om te vallen we haar zeker op een 2 wieler kunnen
zetten.
Je kunt haar overigens ook per verrassing op 24 of 25 augustus mee nemen
naar onze opendag, daar rijden allemaal mensen voor het eerst op een
ligfiets en dat stimuleert vaak beter dan het te leren van een partner.
Bovendien kan ze alle ligfietsen, inmiddels meer dan 20 verschillende,
uitproberen ( inclusief de Alleweder).