Re: 3wielerverhuur

Twigt schreef:
(Ik schreef:)
#>Vraag 1: waar kan ik een Alleweder, Jouta of ander trike huren?
#Antwoord: Bij Twigt ligfietsen.

Hmm... Een half jaartje geleden ben ik er nog geweest, maar heb toen
begrepen dat jullie alleen een FlevoTrike verhuurden (geen Bike i.v.m.
de lange leerperiode). Maar da's dus goed nieuws.

#Daarbij wil ik nog opmerken dat als je vriendin
#alleen maar bang is om te vallen we haar zeker op een 2 wieler kunnen
#zetten.

O, ze kan best op een tweewieler uit de voeten, maar de allereerste
ligfiets waar ze op reed was nu eenmaal een Jouta. Ergens in haar
achterhoofd is ze inderdaad wel bang om te vallen, hoe vaak ik haar
ook op de nadelen van een trike wijs.

#Je kunt haar overigens ook per verrassing op 24 of 25 augustus mee nemen
#naar onze opendag, daar rijden allemaal mensen voor het eerst op een
#ligfiets

He? Van die open dag is mij niets bekend. 24/25 Aug, da's aankomend weekend
al. Graag meer informatie, zoals kosten, tijd, locatie (bij Twigt zelf,
neem ik aan). Dan kan ik nog overwegen het korfbaltoernooi waar ik beide
dagen zal fluiten af te zeggen.

#en dat stimuleert vaak beter dan het te leren van een partner.

Ik vrees dat mijn capaciteiten als partner hier schromelijk onderschat
worden ;-)

#Bovendien kan ze alle ligfietsen, inmiddels meer dan 20 verschillende,
#uitproberen ( inclusief de Alleweder).

Is het erg veel werk een compleet lijstje te maken? Ik ben daar n.l. zeer
in geinteresseerd met het oog op de mogelijke vervanging van mijn eigen
wrak door een fiets die wel aan al mijn wensen voldoet.

Marcel.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at fwi.uva.nl
-