Re: 3wielerverhuur

>Twigt schreef:
>(Ik schreef:)
>#>Vraag 1: waar kan ik een Alleweder, Jouta of ander trike huren?
>#Antwoord: Bij Twigt ligfietsen.
>
>Hmm... Een half jaartje geleden ben ik er nog geweest, maar heb toen
>begrepen dat jullie alleen een FlevoTrike verhuurden (geen Bike i.v.m.
>de lange leerperiode). Maar da's dus goed nieuws.
>
>#Daarbij wil ik nog opmerken dat als je vriendin
>#alleen maar bang is om te vallen we haar zeker op een 2 wieler kunnen
>#zetten.

> [...]

Ik zal niet verder ingaan op partners, het lijkt dat jullie relatie zo
ontdaan van ego is dat zelfs een leraar leerling verhouding geen probleem
meer is, van harte.

De verschillende ligfiets types:
De 4 modellen van M 5
van Challenge de Hurricane in 2 uitvoeringen, 2 x wizard, cirrus, Chico en
voor de opendagen een primeur met onderstuur waarvan de lak nauwelijks
droog is.
Flevo 2 x basic, amigo , trike, bike, en alleweder
Bowi
Optima Condor, dragon, cheetah en eagle
sinner
alligt
en... Batavus

Verde hebben wij een wisselend aanbo van gebruikte ligfietsen.
  vriendelijke groet, Fredjan Twigt