Re: Re: Flevobike overkapping

>Ik durf niet te zeggen in hoeverre de stroomlijn van de Basic geschikt is
>als regenpak. 't Ding is n.l. gemaakt uit snelheidsoverwegingen, i.t.t.
>de Alleweder.

De Stroomlijn van de Basic is inderdaad in eerste instantie gemaakt uit
snelheids overwegingen. Toch is het een stroomlijn die ook voor de
woon-werk fietser goed te gebruiken is; hij is licht en goed mee te nemen
(ook wanneer hij niet op de fiets zit), hij is behoorlijk stil, hij is
weinig zijwindgevoelig, hij heeft een groot snelheids voordeel (meer dan
20% sneller), het is makkelijk op/in stappen, hij beschermt je vrij goed
tegen weersinvloeden (regen, wind en kou)

>Als je wil weten hoe die Basic-kap eruit ziet: vanmiddag zal ik er een
>plaatje van op mijn ligfietsWWWpagina plaatsen.
>Overigens weet ik niet of die stroomlijn ueberhaupt wel verkocht wordt.
>Maar daar kan Andre' vast wel wat zinnigs over zeggen ;-)

Op dit moment is de stroomlijn van de Basic nog niet te koop.
De Neuskegel is over een paar weken leverbaar (de prijs weet ik nog niet).
Of de volledige stroomlijn leverbaar wordt dat weten we ook nog niet, we
zijn wel aan het kijken of we de schuimdelen (alles achter de neuskegel)
ergens kunnen laten maken. Zodra er meer over bekend is dan horen jullie
dit.

ps. voor de Flevobike-Bike is er geen stroomlijn leverbaar en deze zal er
waarschijnlijk ook niet komen.
De Bike is slecht geschikt om een stroomlijn op te bevestigen, hij wordt
dan erg zijwind gevoelig, dit komt door het kantel-knik besturings principe
van de Bike

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten