Re: Marielle, Greenmachine

Van Marielle kreeg ik het volgende mailtje.
Hier tevens antwoord daar op.

>Ha die Andre,
Hoi Marielle, leuk wat van je te horen .

>Ik weet niet of je er ook lid van bent, maar ik vond een vraag van ene
>John Tromp op de Nederlandse hpv lijst <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl> over de
>Greenmachine.
Is het je dan toch eindelijk gelukt om je aan te melden, of hebben ze dit
voor je gedaan zoals pas door Jan van Haarst gevraagd werd op deze lijst.
ps. wanneer was deze vraag, ik ben hem nog niet tegengekomen.
Of heb ik er overheen gelezen?
----de vraag zat in de mail die na die van jou kwam, ik heb hem gelezen en zal
----deze mail ook op de hpv lijst zetten.

>Jullie zullen er wel moe van worden, maar misschien kun jij er beter wat
>over zeggen dan ik??
Op dit moment is er niks concreets bekend over de greenmachine.
Het is wel de bedoeling om er (zodra er weer tijd voor is) mee verder te gaan.
Maar of wij ooit de greenmachine in productie gaan brengen dat weet ik nog
niet, dit zal in ieder geval niet voor eind 1997 gebeuren.
Meer dan dit kan ik op het moment niet zeggen.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten