diefstalgevoeligheid ligfiets

Hallo,

binnenkort wordt mijn ligfiets afgeleverd (een Optima Condor), en ik
had graag van andere ligfiets gebruikers gehoord wat de
diefstalgevoelighied is van een ligfiets. Worden ze vaker, of juist
minder vaak gestolen, hang je je fiets volledig vol met de duurste
sloten, of is een eenvoudig slot voldoende. Waar kan je een ligfiets
trouwens tegen diefstal verzekeren?

vr.gr.

Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL