Re: Mailbox blokkeren

At 07:49 AM 8/25/96 +0200, you wrote:
>De berichten blokkeren steeds mijn mailbox.
>Zou er iets verkeerd gaan?
>------------------------------------------------------
>Allee, ne goede dag.
>Hans van de Gevel
Hi Mensen, mijn mailbox blokkeerde niet alleen, hij verdubbelde de mails.
Eudora light liep vast (protection error) bij het downloaden van een bericht
aan de ligiets-list van jvdhaarst  ( at DDS).
Ik kan de oorzaak niet vinden, wel kan ik de fout omzeilen door een ander
mail-lurk programma te gebruiken.

Ook de helpdesk van TIP konstateerde het probleem.

Groetjes, en lig er niet wakker van...tenminste al je niet fietst.

Eduard