No Subject

Wilbert schreef:

>Flevobike noemt bij de Flevobike het voordeel dat-ie gratis mee in de
>trein mag. De Bike lijkt me nogal breed (stuur). Valt-ie wel onder de
>normering? Bovendien zie ik me nog niet 1-2-3 met twee stukken bike
>instappen. Wie heeft hier ervaring mee en weet wellicht een manier om
>de twee gedeelten goed en stabiel bij elkaar te houden?
Het blijft lastig. Ik heb hierover ooit gecorrespondeerd met de NS, waarna
ik het geld terug kreeg dat ik onterecht moest betalen van een conducteur.
Officieel moet je de bike dus uit elkaar halen, dan wordt ie beschouwd als
vouw-/deelfiets. Maar een beetje sympathieke conducteur doet daar niet
moeilijk over. Als je hem uit elkaar haalt, heb je twee onhandige stukken.
Met een flinke sjorband maak je het geheel enigzins draagbaar.

>Een laatste puntje: ik sta voor de keuze om een regenpak aan te
>schaffen. Ik las al van HPV-ers die het achterpand uit hun jas
>haalden en dat door iets anders vervingen. Wie kan mij vertellen wat
>dat _anders_ is?
Dat was (o.a.) ik. Ik heb er een stuk lycra in zitten, maar er zijn vast nog
betere alternatieven.

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)