technisch probleempje

Ligfietsers,

>De berichten blokkeren steeds mijn mailbox.
>Zou er iets verkeerd gaan?
>------------------------------------------------------
>Allee, ne goede dag.
>Hans van de Gevel
Ook bij mij loopt ie vast en bij Eduard. Gek genoeg alleen bij berichtjes
van Jan van de Haarst en in Eudora. Wij zijn het aan het uitzoeken.
Verzoek aan Jan om ook even mee te denken.
Wie ook problemen heeft, stuurt mij maar even een mailtje om zoveel mogelijk
technische ballast buiten de lijst te houden.

Groet,
Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)