Flevobike: trein

Wilbert,

Jij schreef:

>Flevobike noemt bij de Flevobike het voordeel dat-ie gratis
>mee in de trein mag. De Bike lijkt me nogal breed (stuur).
>Valt-ie wel onder de normering? Bovendien zie ik me nog
>niet 1-2-3 met twee stukken bike instappen. Wie heeft hier
>ervaring mee en weet wellicht een manier om
>de twee gedeelten goed en stabiel bij elkaar te houden?

Ik nu mijn Flevobike 1 jaar en neem haar zonder problemen
mee de trein in. Dan gooi ik al mijn charmes in de strijd en
vraag aan de (toch al nieuwsgierig geworden) conducteur of
ie aub in elkaar mag blijven...
Als het niet druk is lukt dit 9 van de 10 keer. Anders haal
ik d'r pas uit elkaar in de trein. En zet d'r daar ook weer
in elkaar (dus geen gedoe met 2 stukken, die overigens
eenmaal uit elkaar wel prima tegen elkaar te zetten zijn).
Soms gaat de conductuur zeuren, maar dan zeg je gewoon dat
het een vouwfiets is!

Gewoon een keer doen & succes ermee,

                   Groeten, Mieke